BULA! - Reisverslag uit Nadi, Fiji van Jan en Priscilla Haasnoot - WaarBenJij.nu BULA! - Reisverslag uit Nadi, Fiji van Jan en Priscilla Haasnoot - WaarBenJij.nu

BULA!

Door: JanenPrit

Blijf op de hoogte en volg Jan en Priscilla

28 Januari 2011 | Fiji, Nadi

Om 7.15 vlogen we van Auckland naar Nadi, het vliegveld van Fiji. De vlucht duurde ongeveer 3,5 uur.

Toen we vanuit NL weggingen hadden we onze grootste kleding stukken aan om ruimte te besparen in de koffer, maar ondertussen wordt dat een soort lastig want elke keer als we gaan vliegen zijn we dus verplicht warme kleding aan te doen :-) Toen we de sleurf uit kwamen lopen, kwamen we gelijk buiten terecht en het was warm! Lekker warm!! Toen we vervolgens binnen kwamen stond er een groepje mannen met gitaartjes en andere instrumenten echt van die tropische muziek te spelen in van die Hawai shirtjes! Ik kreeg helemaal de slappe lach, dit had ik echt niet verwacht, het was als in de film! Als je daar niet meteen vrolijk van wordt, weet ik het ook niet meer! Jan werd er ook vrolijk van (dat kwam meer vanwege mijn lachbui)

Zodra we bij de balie van ons vervoer aankwamen kregen we ook gelijk een mooie schelpen ketting om, haha! We voelde ons net beroemde mensen..de trip naar het resort duurde 2 uur, mooie gelegenheid om iets van de omgeving te zien..Er was meer te zien dan een geknakte palmboom (jet)..het is hier erg groen! En nog beter..en we moeten ook een rectificatie doen: het regende niet! Zo af en toe kwam zelfs de zon te voorschijn. Onderweg begon het wel te regenen, maar dat was van korte duur. De chauffeur vertelde ons dat het nu regenseizoen is (okay...we hadden beter research moeten plegen over de beste reistijd voor Fiji..dachten we)..maar daarbij zei hij gelijk dat het voornamlijk snachts regent, WIIIHOEEE wij weer een sprankeltje hoop!

Het resort is echt heel mooi, bij inchecken voelde we ons miljonair..zag er netjes uit! De kamer is ook erg ruim met een balkon die uitkijkt op de tuin en je kunt ook de zee zien!

We genieten hier onwijs van de rust. Het klinkt misschien gek, maar het is heerlijk om even niet te reizen en gewoon alleen maar liggen, lezen..afkoelen in het zwembad (wat volgens mij ook nog 25gr is)..naar de swim-up bar zwemmen een sunrise bestellen (later op de dag met een beetje vodka erbij..hihi) we komen de dag wel door!

Er staat voor mij nog gepland een relax massage, hotstone massage en gezichtsbehandeling. Jan doet niet mee met deze ontspanningactiviteiten.

Daarnaast moet ik nog even vermelden dat we ons vanmorgen helemaal in het zweet hebben gewerkt tijdens het sporten in de gym! Stukje hardlopen op de band, en allerlei spieroefeningen..we zitten dus niet alleen maar stil..ennuh de eerste verbrandingen zijn helaas alweer binnen..vandaag maar 45 min in de zon gelegen (ingesmeerd met factor 30) en ik zal een kleine hint geven over de plek vd verbranding: baviaan..Jan een beetje aan z'n hoofd die ziet er nu mooi rood uit ;-) Tip: ga helemaal niet in de zon tijdens het heetst van de dag..blijf eruit!

Het heeft vanmiddag ook ietsjes geregend, allemaal warme regen en erg kort. Het weer valt tot nu toe dus 200% mee!

Tot in LA!

• 28 Januari 2011 - 08:49

Piet:

joehoe alweer een verslag je bent druk prit

• 28 Januari 2011 - 10:20

Ed:

In zo'n tuin kom je wel tot rust. ;)
    t ziet er schitterd uit.
    geniet ervan en tot gauw.

ed en nel

• 28 Januari 2011 - 10:22

hey piet,

je bent er weer eens vroeg bij!!

in het klassement sta je nu op de eerste plaats ;)

• 28 Januari 2011 - 10:23

hey piet,

je bent er weer eens vroeg bij!!

in het klassement sta je nu op de eerste plaats ;)

• 28 Januari 2011 - 10:51

hey Jan,
    nog even een tip:

die hete stenen massage kan je misschien maar beter wel doen.
    Voor op je b..k misschien.

:) :) :)

• 28 Januari 2011 - 10:51

hey Jan,
    nog even een tip:

die hete stenen massage kan je misschien maar beter wel doen.
    Voor op je b..k misschien.

:) :) :)

• 28 Januari 2011 - 12:01

Iris:

hoi jan en priscilla. de mordor is echt cool. het lijkt mij leuk om daar te zijn. ik mis jullie heel erg.ik zie jullie volgende week. xxx iris doei

• 28 Januari 2011 - 15:20

Jet :

Hey Ed je valt in herhaling !!!!

• 28 Januari 2011 - 15:23

Jet :

Wauw Jan en Prit echt vet, leuk dat je je vakantie warm en bijna droog kunt afsluiten,...
    Vandaag op de fiets naar de mark in W'veen geweest: waterkoud !!maar wel een blauwe lucht en de zon erbij,

Kus en hoor jullie gauw,

• 28 Januari 2011 - 16:11

Jacqueline:

Dat ziet er goed uit zeg! Lijkt me heerlijk, na zoveel weken camper! Fijn dat het weer toch meewerkt.
    Maar Prit, ik mis een verslag van Gandalf z'n Jam?! Ben je em misgelopen?

• 28 Januari 2011 - 16:27

Jacqueline:

Ooh! Ik was te voorbarig! :-(
    Waanzinnig Prit, je hebt em niet gemist!!! :-):-):-)

• 28 Januari 2011 - 16:30

Raphael:

geef mij ook zo,n achtertuin
    echt gaaf
    met daarachter eem mooie .... spot
    daan kom ik ook wel de winter door

nou jan het beton zit er in je kan terugkomen.
    nu begint het mooie werk.

groetjes raf

• 28 Januari 2011 - 21:36

A&S:

Hi Scheten,

Yes, en nog een reisverslag!!
    Heerlijk, lekker luieren, afgewisseld met sportieve activiteiten dus!
    Hoop op meer regenvrijedagen voor jullie met een zonnetje! ;-)
    Hier verheugen we ons op jullie 'thuiskomst', maarrr zo ver is het nog niet..
    Geniet er van en tot volgend weekend (!!!YEAHHHH)
    Klinkt erg luxe wat betreft het hotel!!! Laat jullie maar lekker verzorgen. :-)
    Misschien als jullie geld op jullie bed leggen maken ze iets moois van je beddengoed en/of handdoeken.(Deden ze toen in Egypte...) En als het lukt, jaaaa ... dan zien wij er natuurlijk graag wat van terug op de site...;-)

Dikke kus van ons XxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxX

• 30 Januari 2011 - 00:02

Els Bal:

Hi Lieverds wat een belevenissen je houd je body wel strak zo met je ge jam hot stone massage te gek zeg Raphael kan je bij mij ook zo n tuin aanleggen nog 6 daagjes en dan hopen we jullie te zien waaaaaauw te gek D KUS Love You ElsXXX

• 01 Februari 2011 - 22:13

Raphael:

zo het zit er weer op in fiji
    lekker even naar een echte groote stad in amerika.
    geniet nog van de laatste paar dagen.
    dan doen wij met jullie mee.
    tot gauw groeten raphael.

• 02 Februari 2011 - 16:21

Een Nieuw Verslag???:

Nee nog niet. :-(
    Tot van het weekend!!! :-)

XXX A&S

• 02 Februari 2011 - 21:37

Nog Niks:

duurt wel lang hoor,..
    Vind een hele overbrugging zo lang zonder verslag,...;)

Jet xxx mis jullie,....