Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jan en Priscilla Haasnoot - WaarBenJij.nu Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jan en Priscilla Haasnoot - WaarBenJij.nu

Los Angeles

Door: JanenPrit

Blijf op de hoogte en volg Jan en Priscilla

03 Februari 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Na een ruim 9uur durende vlucht, waarbij we aardig hebben geslapen komen we aan in LA, gelukkig gaat alles voorspoedig bij de douanne en zijn we binnen een uur klaar om de huurauto op te halen. Het is een eenvoudige maar lekker rijdende auto.

Hotel is ook netjes. Gisteren zijn we naar Universal Studios in Hollywood gegaan. We waren er al op tijd en hadden een speciale pas aangeschaft "front of the line pass" daarmee mag je gebruik maken van speciale ingangen en gereserveerde plekken zodat je nergens lang hoeft te wachten..het was alleen niet zo druk in het park, dus eigenlijk hadden we ze niet echt nodig..maar we voelde ons net beroemdheden, elke keer voorgelaten en de beste plekjes tijdens shows. Het was echt een waanzinnige belevenis!! We hebben zo veel gedaan; studio tour, The mummy achtbaan (waarin in voordurende gilde) Jurassic Park ride (waarin je in een bootje zit), Shrek 4D filmpje bekeken, Special Effects show, Water World show, Dieren show...stuk voor stuk echt heel gaaf om te zien allemaal, leuk om te zien hoe ze tegenwoordig films maken, ze hoeven eigenlijk niet meer op locatie te filmen en kunnen alles met de computer, heel apart!

De Water world show was toch wel de beste! Het was net alsof je naar de film zat te kijken maar dan in het echt, super gedaan! Op een gegeven moment kwam er nog een vliegtuig in de show..! Die landde gelukkig in het water.

Daarna een beetje rondgereden om te kijken waar we zouden eten, hebben uiteindelijk bij de Italiaan gegeten. Helaas heb ik weer heel erg last van mn ogen, om 17u was ik het al helemaal zat en wilde alleen nog maar mn ogen dicht hebben, zelfs het kaarsje op onze tafel was teveel licht..en heb ik dus uitgeblazen.. Helaas is het gevoel niet minder geworden, ondanks dat ik vanacht bijna 12u heb geslapen.

Op dit moment zijn we bezig met het boeken van een star movie homes tour..we waren er een beetje laat mee en hopen straks nog mee te kunnen met een tour.

Morgen alweer laatste dag en dan richting huis! We hebben erg veel zin om weer naar huis te gaan.

Morgen nog 1 verslag waarin we onze ervaring van deze 10 weken durende reis zetten.

• 03 Februari 2011 - 18:44

Lucy:

He he eindelijk weer eens een berichtje. En ik ben de eerste....
    Fijn dat we jullie bijna weer kunnen ontmoeten in het echt.

• 03 Februari 2011 - 18:44

• 03 Februari 2011 - 18:47

Ha ha, jammer Piet.

• 03 Februari 2011 - 19:20

Raphael:

zo lekker in de bus zitten en genieten van de rondrit
    leuk jullie gesproken te hebben.
    even genieten van de laatste dagen
    kus ons

• 04 Februari 2011 - 06:12

Joyce:

Hé Pris en Jan,
    nog maar 1 dag, sniksnik. Heel veel plezier nog het laatste dag en goede vlucht naar huis. Daar zal vast wel het welkomscommitee op jullie staan te wachten.
    Lfs Joyce

• 04 Februari 2011 - 06:43

Hey Pris & Jan:

Enjoy your " last " days' its good to see you at work. Take care and have mucho fun.

greetz.
    Fred

• 04 Februari 2011 - 06:49

Jawelll!!!:

Van Gabrielle Solis, ow wat geinig!!!!!

XXX Sabine

• 04 Februari 2011 - 06:55

Ar&Sab:

Ow lijkt me heel leuk om daar rond te lopen in de studio's van Hollywood!

Nu kan ik echt zeggen, tot morgen!

Geniet van de laatste dag! Pff wat gaan 10 weken snel!

XxX van ons

• 04 Februari 2011 - 08:51

Ies:

Jeeehhhhh!!!! Je komt weer terug!!!! Vervelend van je ogen, komt misschien doorde airco van het vliegtuig? Doe rustig aan en we zien je de 8ste!!! Mag je gelijk lunchen voor Albert zijn pensioen!! xxx

• 04 Februari 2011 - 11:57

Jacqueline:

Leuk, weer wat met jullie te beleven!Hip zeg, met Schrek op de foto :-)
    Zo te zien, hebben jullie best een kleur gekregen!
    Tot morgen!

• 04 Februari 2011 - 19:11

Monique&Thamara:

Hi lieve Jan&Prit,
    Raar maar waar, er is bijna een einde gekomen aan jullie 10 weken durende vakantie. Maar wat een leuke dingen hebben jullie gedaan/ mogen doen. Hoop jullie morgen op schiphol te zien(als het lukt). Hoop dat jullie niet al te veel last hebben van de wind met vliegen.
    Lieve groet en alvast een goede reis.
    XXX Monique en Thamara