Merry Christmas! - Reisverslag uit Tweed Heads, Australië van Jan en Priscilla Haasnoot - WaarBenJij.nu Merry Christmas! - Reisverslag uit Tweed Heads, Australië van Jan en Priscilla Haasnoot - WaarBenJij.nu

Merry Christmas!

Door: JanenPrit

Blijf op de hoogte en volg Jan en Priscilla

25 December 2010 | Australië, Tweed Heads

Hallo lieverds!

Hier een berichtje uit het regenachtige Australie. Het is sinds gisteren aan het regenen en nog niet veel droog geweest. Gisteren met bakken uit de hemel, dat was wel een beetje saai omdat je dan aan je camper gekluisterd zit.

Vandaag 1e kerstdag weer regen, gelukkig niet zoveel dat je zeiknat wordt als je even naar w.c. moet. Vanmorgen begonnen met een stukje hardlopen in de regen (Jan bleef lekker lui achter internet) daarna afkoelen in het zwembad, heerlijk weer even iets actiefs doen. Vervolgens zijn we naar het strand gereden, en daar hebben we ons prima vermaakt in de golven. Mijn bikini is inmiddels twee maten groter omdat de golven er zo mee in de weer waren! Helaas geen tentje gevonden wat surfboards verhuurd, die zullen morgen wrs wel open zijn.

Morgen zullen we weer op het strand rondhangen, de golven zijn hier erg leuk, dus wij vermaken ons wel. Ondanks de regen is de temperatuur goed, we liepen vanmiddag in zwemkleding op het strand in de regen en het was niet te koud, dus we mogen niet klagen..

Nou fijne dagen en een witte Kerst voor jullie!

ps Jan had geen kerstmuts kunnen vinden anders stond hij ook op de foto, vandaar dat ik ons dit x samen vertegenwoordig ;-)

Knuffel van ons!

• 25 December 2010 - 08:45

Jet En Co:

weet niet wat jullie daar doen!?
    Wil het niet weten ook,...!

Leuk Santa shirt!....

Geniet in ieder geval van de warmte dan,...

Zo met max naar de kapper(Mirjam) ,ze is gewoon open vandaag,..

Kus mars en jet en kids

• 25 December 2010 - 09:18

Raphael:

nou ik weet het wel hoor jet

ze zijn aan het zwemmen!!!!!
    zo hier ook vakantie
    net lekker croissants op met jam en jus,orange en kerst stol.
    weer lekker vol gegeten
    nu met kids voor de tv ratatouille kijken.

hier is senna nu(luca kijkt toe)

lekker al een week vakantie gehad
    gister bij evi gespeeld.
    net lekker gegeten.
    waarneer ga ik u weer horen op de skype was leuk van de week
    groetjes en kus ook van luca
    :) :) :) :) :) :) :)

• 25 December 2010 - 09:21

Raf:

alle twee een nieuwe zonne bril zeker
    dacht ik gezien te hebben op de foto.
    klein detail(grapie)

• 25 December 2010 - 09:40

Piet:

een goede morgen jan prit, en raf.

een nieuw jaars duik zal voor jullie geen probleem zijn denk ik .

nog geen kiters gespot ?

sufe ausies .

nou nog veel plezier .

kus piet

• 25 December 2010 - 09:55

Willy:

Goeie morgen downunders, ben weer helemaal bij gelezen, super leuk om mee te mogen doen, indrukwekkend zo als je verteld over Fraser Island, de dingo's en de bomen. Kus...de Nunspeters.

• 25 December 2010 - 10:11

Jacqueline:

Ben telkens weer verbaasd dat jullie zo ver weg, toch zo dichtbij zijn! Xx

• 25 December 2010 - 16:11

Sabrina:

Hey Lieverds,wat fijn om jullie weer te lezen,en weer met jullie mee te mogen reizen.zit nu aan een warme choco met slagroom en een heerl gebakje mmmm...
    Zin om jullie een Kus te geven SMAKK!!!
    Pris fijn om je stem van de week even heel dichtbij te horen.hoor van mama wel weer als je gaat skype.
    kus van sabxxx

• 25 December 2010 - 18:38

Iris:

jan ik vind het echt cool dat je een kangoeroe gevoerd hebt, en dat er een koala was met een kleintje die lagen te slapen.

En dat priscilla een kangoeroe een zoentje gaf, of was dat nep?

Vandaag ga ik bij rimmon logeren en daar heb ik heel veel zin in. Door de foto's zie ik al dat jullie het leuk hebben.

• 26 December 2010 - 01:17

Els Bal:

bedankt v JULLIE leuke bericht onze gedachten zijn bi8j jullie smaaaak kus Els en Riens XXX

• 26 December 2010 - 15:36

Sabine&Arno:

Dus jullie meegenomen films&boeken op de laptop komen nu goed van pas! Ach na regen komt....
    En het is wel héél gaaf dat je kan zeggen op 1e kerstdag heerlijk in je zwemoutfit hebt rond gelopen...!

Wij gisteren samen met Ben,Rachel,Ester&S naar me paps, mams,M, Henk,W&L naar Putten, gezellige dag gehad met elkaar..
    Nu lekker thuis, film kijken & straks koken.

Missen jullie wel! Toch bij elkaar
    XXX A&S (k)

• 26 December 2010 - 17:56

Joyce:

Hi Pris en Jan,
    WAt een avontuur! Nu op naar Sydney by new years eve. Geniet ervan.
    Lfs joyce en mich

• 26 December 2010 - 21:26

Natasja:

lieve jan en prit
    ik wilde jullie een kus geven vanuit het sneeuw overgoten boskoop
    jac en gabie en sanne zijn naar zoetm skien heb het goed liefs j n s g

• 26 December 2010 - 23:35

Els Bal:

Hi Jan en Prit 0.20 de kerst isa voorbij hebben j nog gezwommen vandaag ik heb wel een leuke pittige bikini v je Prit die je zal passen ik zit lekker aan een wijntje garnalen zalm en paling vervelend zo n dieet we hebben het GOED een dikke kusknuf smak v ons XXX

• 27 December 2010 - 07:15

Monique&Thamara:

Hi lieve Jan&Prit,
    Dankbaar om mee te maken wat jullie meemaken. Erg leuke foto's ook trouwens. Terwijl jullie lekker van jullie vrije tijd CHenieten, mag ik naar m'n werk. Lieve CHRoetjes en xxx ons

• 27 December 2010 - 10:29

Fred:

HAVE FUN, ALL THE BEST WISHES FOR 2011

GREETZ

FRED

• 27 December 2010 - 17:56

Ed En Nel:

Al regent het de hele dag.onthoud maar dat de Zon altijd schijnt.

PS:
    enge foto trouwens die in die camper.als je je verveelt zijn er nog veel meer leuke dingen om te doen.
    Ik zal je ze even mailen.

chr uit kattuk

• 27 December 2010 - 21:47

O.Leo,t.Anne:

Jammer van het weer maar het is de moeite waart om bij1 te zijn, hier is het echt winter, veel sneeuw gehad.nou nog Nieuw (wat het al is)in Sydney we zijn benieuwd en jullie nog veel meer?Sterkte en niet veel regen toegewenstXXXXXXX

• 28 December 2010 - 11:33

Naomi:

hallo jan en priscilla
    wisten jullie het nog ik was aan het zaal voetballen en toen hadden tweee keer gewonnen en een keer verloren dus ik ben tweede geworden en ik heb een vaantje gekregen en een medaille gewonnen alleen we konden geen beker winnen want de ploegen waren te klein dus toen was er ook geen finale maar ik ben blij dat ik tweede ben . maar zie dat jullie het ook leuk hebben allleen jammer al die regen maar ik hoop dat jullie nog een fijne vakantie hebben groetjes naomi

• 28 December 2010 - 20:21

Janwillem:

Hai Jan en Prit.
    Hier een Chroet van je broer.
    Ben vrij nu dus tijd nu om even jullie reisverslag te lezen.
    Gaaf hoor vooral de foto,s daarbij straalt Zijn Rust.

Geniet nog van de dingen die je ontvangt.

X JW+FR+KIDS

• 28 December 2010 - 20:55

Vincent En Petra:

Wat ziet het er allemaal schitterend
    uit.Leuk al die foto's om te zien.Zo
    mogen we toch mee doen.Vanuit het sneeuwachtig gebied waarin we volop aan het sleen zijn.Nog een fijne tijd.

• 28 December 2010 - 22:59

Raf En Sab :

lekker vakantie nu. begint al lekker te dooien. Kunnen wel weer afspreken om te skypen .hoor het wel als jullie tijd hebben .xxx r s en kids