Blue Mountains & Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jan en Priscilla Haasnoot - WaarBenJij.nu Blue Mountains & Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jan en Priscilla Haasnoot - WaarBenJij.nu

Blue Mountains & Sydney

Door: JanenPrit

Blijf op de hoogte en volg Jan en Priscilla

29 December 2010 | Australië, Sydney

Na een regenachtige kerst, waarbij het drie dagen bijna onafgebroken heeft geregend zijn we maandag richting Sydney gereden. We hebben die dag ong. 900km afgelegd en de reis ging voorspoedig. Nog beter; er was geen regen op de eindbestemming!

Dinsdag zijn we naar de Blue Mountains gegaan, het was een bewolkte dag maar na 3 dagen regen ben je daar al blij mee ;-)
Het was echt heel mooi, er hing een soort mist, damp over de bergen en dat gaf het een misterieuze aanblik. Dit was wel de eerste keer dat je merkt dat er touristen zijn in Australie, niet normaal! Er waren bussen met Indiers, Pakistanen etc. opengetrokken niet normaal! Vooral bij de driegezusters was het net een mierenhoop.

We zijn bij drie punten gestopt, overal een klein beetje gelopen, omdat we maar 1 dag hadden hebben we geen grote wandeltocht gedaan, maar dat zou zeker de moeite waard zijn geweest.

Vandaag (woensdag) moesten we alweer onze camper inleveren, onze trouwe vierwieler heeft ons 4000km op weg geholpen. Op de camping de camper schoongemaakt en de laatste wasjes gedaan. Check-out ging soepel en toen in taxi naar ons hotel. Helaas zitten we wat verder weg van het centrum dan ik dacht. We moeten ong. 20 minuten met de trein, maar dat is nog goed te doen. Van wat we tot nu toe hebben gezien is het een erg mooie stad. Omdat we geen plattegrond bij ons hadden wisten we niet echt waar we naartoe liepen, wat ons wel opviel was dat we het idee hadden dat we de trein naar Hong Kong hadden genomen, alleen maar Chinezen! Blijkbaar liepen we dus ergens in de buurt van China Town ;-)

Ondertussen hebben we besloten wat we met oud & nieuw gaan doen. We gaan naar een feest in het Luna Park, dat ligt naast de Harbour Bridge dus naast een potje flink dansen kunnen we hopelijk het vuurwerk ook goed bekijken.

Morgen (eigenlijk over 5 uurtjes al, ik kan niet slapen dus ben maar op internet gegaan) gaan we natuurlijk de famous Opera House bekijken enzo...

x

• 29 December 2010 - 19:48

Piet:

hay jan prit ziet er allemaal vet uit hoor.

later kus

• 29 December 2010 - 19:50

Jet:

jullie hotelkamer ziet er niet vervelend uit zeg!!!!:)
    onwijs vet al die uitzichten,....

en we hebben geen schade gereden gisteren!!;)
    het was erg leuk pa en ma hebben ook echt genoten, alleen de kids!!???? die vonden er niks aan,
    Max zei steeds"he pap we zijn hier verkeert hier is't niet leuk"

dikke kus en we skype he !?;););)

• 29 December 2010 - 19:51

Jet :

Ja Piet, ik weet nu ook hoe je smils maakt;););)

:):):):):)leuk he

• 29 December 2010 - 20:22

Raphael:

zo lekker in een groot bed slapen
    is wat anders als het campertje
    ziet er gaaf uit de omgeving
    geniet van alles
    en het filmpje/foto,s van het vuurwerk zien we vanzelf wel
    :) groet raf
    jammer dat ik net weg was om te skypen andere keer beter.
    eindelijk van de (rain) af

(wave) tot later

• 29 December 2010 - 20:24

Raf:

8-) :D

• 29 December 2010 - 23:11

Els Bal:

Hi GELIEFDEN leuk om j weer te horen genoten van de foto s j hotelkamer ziet er leuk uit lijkt Sabrien d r bed wel zo strak 0k had een goede uitslag v d mri en ct scan geen verdere uitzaaiing k voel me ook GOED de laatste tijd ik vind februarie wel een hele tijd duren v dat j Thuis komen en Rien ging vroeger wel 6 maanden weg hoe heb ik het volgehouden nou ja t moest wel D Kusknuf v ons Els XXX

• 30 December 2010 - 09:50

Mich&Romy:

Heej lieve vrienden,

ziet er weer goed uit. Gaaf die brug zo met die mooie blauwe lucht erachter. Gelukkig is het regenweer beetje over voor jullie. We zijn benieuwd naar de oud en nieuw belevenis daar :D.
    Hier alles nog oke, Deena heeft inmiddels al vijf tanden.
    We gaan maar gewoon voor een heel gebid als jullie terug zijn :D, niet echt bevordelijk voor de nachtrust maar ja als ze er eenmaal zijn is het weer oke.
    Hebben jullie de mail met foto's nog ontvangen??

Genietse daar samen.
    Dikke kus van ons drie

• 30 December 2010 - 18:48

Gabrielle:

ik ben vandaag naar diergaarde blijdorp geweest aleen mijn vraag was hebben jullie nog andere gaave dieren gezien ipv een kangaroe

p.s i love jullie

pp.s
    als je het weet of ziet maak er a.u.b. fotos van xx gabie

• 30 December 2010 - 19:44

An:

zo, de vaatdoek kan nu weg prit!!
    op naar de luxe hotels..

Ben benieuwd naar jullie oud&nieuw belevingen.. haha zal iig wel heel anders zijn dan voorgaande jaren!

Zaterdag middag ga ik verhuizen, jippie! Naar mn knal roze keukentje..
    Heb er zin in

Veeeeel plezier nog,