Nieuwjaarsduik 2011 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jan en Priscilla Haasnoot - WaarBenJij.nu Nieuwjaarsduik 2011 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jan en Priscilla Haasnoot - WaarBenJij.nu

Nieuwjaarsduik 2011

Door: JanenPrit

Blijf op de hoogte en volg Jan en Priscilla

01 Januari 2011 | Australië, Sydney

Wij hebben dit jaar mee gedaan aan de nieuwjaarduik ;-) een verslag hiervan is toegevoegd als video..enjoy and happy new year!

Morgen om 4.45 uit bed, we vliegen om 9.40 naar Nieuw Zeeland, Christchurch..op naar nieuwe avonturen.

Ik zie trouwens net dat we maar 1 minuut film kunnen laten zien..dus jullie missen het gedeelte van Jan..we gaan even kijken of we dit kunnen oplossen..anders blijft het toch bij deze minuut (helaas)

• 01 Januari 2011 - 11:57

Piet :

Ja deeee Jan prit zo kan ik het ook ,
    maar goed toch leuk voor jullie .

en ik laat het hier aan me voorbij gaan , ik kijk wel naar het journaal vanavond .

ik ga weer stokken .

tot gauw dikke kus

• 01 Januari 2011 - 12:15

Sabine:

Jaaaaa, zo kan ik het ook!
    Ik was ook van plan te gaan maar was net te ver weg naar Scheveningen... misschien volgend jaar..

Hier weer wat gras te zien, 5 gr. en half bewolkt in Zwolle. Jullie krijgen ook de groetjes van F,N,M!
    ZItten hier bij te komen van alle gegeten oliebollen en appelflappen....

DX van ons

Succes met aankomende reis en have fun in Nieuw Zeeland!

• 01 Januari 2011 - 15:49

Jet:

wel een heel gemeen lachje hoor!!!!

"brrr koud"kwam niet echt gemeent over,we hoorde nog net niet : gnaa gnaa!!

Lig nu met griep op de bank!!,

veel plezier in NZ,

Dikke kus en tot gauw/)