mooie plaatjes - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jan en Priscilla Haasnoot - WaarBenJij.nu mooie plaatjes - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jan en Priscilla Haasnoot - WaarBenJij.nu

mooie plaatjes

Door: JanenPrit

Blijf op de hoogte en volg Jan en Priscilla

10 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

Vandaag ietsjes later vertrokken dan gepland maar liever gezellig met mn zussen kletsen via skype dan op tijd vertrekken ;-) Thirz, heb je mijn sms nog ontvangen?

Vandaag ongeveer 6 uur onderweg geweest, we zitten nu op een camping bij Lake Tepako (prachtige kleur heeft het meer), voor 2 nachten en daarna eindelijk sporten in Christchurch!

Ik laat vandaag de foto's aan het woord! Dit zijn foto's van landschappen die we in 1 dag zijn tegengekomen..onvoorstelbaar!

  • 10 Januari 2011 - 07:48

    Piet:

    hey janprit

    mooie foto"s hoor ik zie er allen maar 2 klopt dat of komt dat om dat ik er snel bij ben ?

    en thirza der telefoon ligt onder in een la , dat weet je toch wel prit.

    tot gauw kus

  • 10 Januari 2011 - 07:50

    Piet:

    ja het klopt nu zijn het 7 foto"s

  • 10 Januari 2011 - 08:02

    Jet Zonder Mars:

    Piet jij zit er wel boven op hoor,Jan en Prit krijgen amper tijd om vakantie te vieren,!!

    Wat zijn die blauwe bloemen?
    (dat moet jij toch wel weten Piet)

    ik denk dat je mischien wel tijd heb om er even in te duiken,.....

    xxx

  • 10 Januari 2011 - 08:03

    Jan En Priscilla Haasnoot:

    Klopt, ik moet altijd eerst een verhaal erop zetten en daarna de foto's uploaden..dus als je er te snel bij bent zie je niet alle foto's..het is het beste om na 45min nog een keer te kijken, dan staan meestel alle foto's er al op..enuuh whoeehoe, dit is al de 4x dat je als eerste reageert!

    Ennuh Ja dat weet ik van Thirz..maar probeer het toch..je weet het nooit..dus thirz..haal je mob uit de la en zet hm aan ;-)

  • 10 Januari 2011 - 08:17

    Jet:

    Wat telecommunicatie betreft heeft Thiz achter in de rij gestaan,..!

  • 10 Januari 2011 - 08:19

    Jet :

    wat een vette nieuwe foto van jullie , jan heb je een nieuw shirtje,...?

  • 10 Januari 2011 - 08:22

    Jan En Priscilla Haasnoot:

    Ja gratiz gekregen bij een peperdure skydive sprong ;-)

  • 10 Januari 2011 - 18:06

    Raf:

    mischien kan je thirza een telegram sturen of een postduif langslaten gaan.
    of de moorse code.
    maar mobiel o kan dat ook?! (grapje)
    ja piet ik ben weer aan het werk.
    maar zo te zien is jou vakantie nog niet voorbei omdat je er weer op tijd bij was.
    nou ik spreek ze gewoon wel via de skype is ook een leuk cadeautje.:)
    mooie kite meertjes hoor.
    gave foto,s.
    geniet er van tot gauw.

  • 10 Januari 2011 - 18:48

    Naat:

    Wij willen wel even over Thiz melden dat ze wel salza heeft geoefend met jaco en donderdag begint de eerste les,.

    Dus piet misschien een idee voor jou??
    (als je toch nog niks te doen hebt)

    kus ook van Jaco

  • 10 Januari 2011 - 19:14

    Koos:

    High, geniet elke dag van jullie reisverslagen, heb net Thirza bijles telecom gegeven, ben benieuwd!

  • 10 Januari 2011 - 20:14

    Thirza Zonder Reinie:

    hoi prit en jan, mijn bel tegoed is bijna op en mijn man is op vakantie dus kan zijn tel niet gebruiken . ik ga morgen n bel tegoed halen. leuk kan nu eindelijk zelfstandig het net op .ik had net salsa geoefend bij jac en bij t carla haar wenkbrauw geverft maar dat is alweer oud nieuws. maar prit bedankt v sms d v thirza

  • 11 Januari 2011 - 22:53

    Els Bal:

    Hi Fam k heb erg genoten van de mooie foto s heb je een stekje voor me van die fantasties mooie bloemen mischien kan Piet er wat mee leuke broer he kan je mij een salsales geven als je thuis bent over een kleine 4 weken Dikke KusKnuf van ons XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan en Priscilla

Actief sinds 31 Juli 2010
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 62693

Voorgaande reizen:

13 Februari 2014 - 01 Maart 2014

Offshore in Mexico

27 November 2010 - 05 Februari 2011

Australie & Nieuw Zeeland 2010

Landen bezocht: