Mt. Cook - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jan en Priscilla Haasnoot - WaarBenJij.nu Mt. Cook - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jan en Priscilla Haasnoot - WaarBenJij.nu

Mt. Cook

Door: JanenPrit

Blijf op de hoogte en volg Jan en Priscilla

11 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

Vandaag zouden we een helicoptervlucht maken richting Mount Cook, de hoogste berg van NZ. Helaas was het erg bewolkt toen we wakker werden dus het was nog onzeker of het door zou gaan. Maar wonder boven wonder werd het nog een soort goed weer, dus rond 11.30 gingen we de lucht in..er hing nog wel wat bewolking maar precies bij de bergen niet meer. Wij zaten de heenreis voorin, echt heel gaaf om alles van hogerop te bekijken! Aangezien een grote groep vrienden/ familie nu op wintersport zijn kunnen wij natuurlijk niet achterblijven en hebben op het sneeuw gestaan! Dat was dan ook het enige, er kwam helaas geen board bij kijken ;-). Ons fototoestel maakt overuren, dus we hebben weer wat mooie plaatjes geschoten.

smiddags hebben we een wandeling gemaakt van 2,5u, het was berg op en berg af, dus best pittig..dat voelen we nu wel in onze benen.

Morgen richting Christchurch. Heb erg veel zin in de dansles die gepland staat en daarachteraan doen we samen een bodycombat les (jaha, ik heb Jan zover gekregen..onder het motto "je ziet die mensen toch nooit meer van je leven") Daarbij schop en sla je een beetje in de lucht, alle agressie eruit en zeer vermoeiend..

Waarschijnlijk horen jullie over 3 dagen weer van ons, nadat we met dolfijnen hebben gezwommen in Kaikoura.

• 11 Januari 2011 - 07:53

Fred:

hahahaha bodycombat....kick some ashes.............good luck and have fun

see ya

• 11 Januari 2011 - 08:15

Mich&Romy+Deenatje:

Heeej wat is er met Piet, heeft ie vrij vandaag?
    Waaaauwie blijf me verbazen over die prachtige foto's en dus eigenlijk die bijzondere natuur daar!
    Veel plezier met het dolfijnen zwemmen.
    We willen natuurlijk wel een filmpje van die lessen :D!!!

Dikke kus van ons drie

• 11 Januari 2011 - 10:30

Ed En Nel:

Weer los van de grond.waaghalzen!!!:)

Mooie plaatjes geschoten,raken jullie al een beetje uitgekeken??

Naomi begint een beetje jalours te worden
    dat jullie met dolfijnen gaan zwemmen.
    Ze wil de foto's graag zien.

grt van ons

• 11 Januari 2011 - 10:33

Piet:

nou hier ben ik dan , wat later als gewoonlijk maar ik heb het druk met leveren , walter is aan het skien van daar .

het ziet er weer van tasties uit {zal wel niet goed gespeld zijn } de volgende keer ga ik met jullie mee , jullie hebben een neus voor mooie plekjes .

en prit volgens mijn telling was het de 6e keer .

ik ga woensdag combat doen , er zit bij mij ook wat agresie die er wel uit mag .

en het wordt lang wachten 3 dagen geen berichtje suf en saai hoor.

nou nog veel plezier en tot gauw kus

• 11 Januari 2011 - 11:51

Wendy:

Haaaai,

Merken jullie nog wat van de overstromingen?

Mooie foto's weer!!

Liefs Wendy

• 11 Januari 2011 - 20:00

Mayke:

He lieverds,
    De training gaat niet door.. dus ik heb heerlijk een avondje alleen en de tijd gehad om helemaal bij te lezen (lag best wat verhalen achter)!
    Heel gaaf om alles te lezen, alles bij te houden en oh wat is het daar mooi. Skydiven zo gaaf, had ik niet van jullie verwacht;) En een dezer dagen dus met dolfijnen zwemmen.. ook super cool! Is wel wat anders dan tussen de verhuisdozen zitten.

Vandaag over 3 weken is het zover, krijgen we de sleutel van ons huisje! Zou graag met jullie willen ruilen voor een beetje ontspanning:)

Geniet ervan en ik lees snel weer jullie verhalen (misschien iets later dan anderen)
    Dikke kus, liefs Mayk (& martijn)

• 12 Januari 2011 - 06:56

Sabine&Arno:

Hi!!!

SUPER mooie foto's zeg! Kan niet wachten om de rest te bekijken! Gaaaaf met dolfijnen zwemmen. We horen graag hoe het was!! Ben ook benieuwd hoe het sporten daar is!?
    Hier zo naar me werk....

Dikke KUS van ons A&S

• 12 Januari 2011 - 07:55

Jet:

waauuwwww,...

de foto's worden steeds mooier hoor!!!!!

Ik heb er al een na geschilderd voor een achtergrond voor de cursus ,..
    Maar deze plaatjes zijn echt top!

Kus en later, jet

• 12 Januari 2011 - 10:02

O.Leo,t.Anne:

Ongelooflijk,woorden schieten bijna tekort,mooi dat we zo mee kunnen doen want het is onmogelijk om het na te vertellen, nog erg veel plezier(jullie zijn net op tijd weg uit Australie)'n harteX van ons.

• 12 Januari 2011 - 17:13

Christa:

hey prit,

super gaaf allemaal!!!! enne jan aan de combat??? zelf gister de nieuwe release gedaan.. beetje raar maar wel weer erg knallen!!! Super gaaf je gaat helemaal kapot!!!

nog veel plezier en zien jullie weer in NL!!

kus chris